Menu

Sposób dostawy

Dostawa w Polsce odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej:

Za kwotę 8,90 PLN, dostępne artykuły zostaną dostarczone maksymalnie w ciągu 10 dni od daty zatwierdzenia Twojego zamówienia.

Termin ten obejmuje czas przygotowania przez nas przesyłki oraz dostarczenie jej przez przewoźnika.

Przypominamy, że należy liczyć 2 dni na przygotowanie przed przekazaniem Twojego zamówienia do wysłania.

Możesz śledzić swoje przesyłki bezpośrednio ze swojej strefy klienta.

Wszystkie kody promocyjne na dostawę uprawniają do bezpłatnej dostawy standardowej.
Promocje związane z kosztami dostawy są ważne wyłącznie w Polsce.

Adres dostawy
Adres, pod który zostanie wysłana przesyłka i faktura.
Należy go podać podczas tworzenia konta klienta przy składaniu 1. zamówienia.
Następnie wyświetla się automatycznie przy kolejnych zamówieniach.

Zmianę adresu dostawy można przeprowadzić na 2 sposoby:
- Zaloguj się na swoje konto klienta, wybierz zakładkę „Moje dane teleadresowe“ i zmień adres.
- Przy zatwierdzaniu zamówienia, na etapie „Dostawa“, zmień adres.

Dostępność artykułu
Jeżeli artykuł jest niedostępny w momencie zamówienia, zostanie to zaznaczone na fakturze z informacją o przewidywanej dacie dostawy.
Informacje na temat przewidywanej daty dostawy brakującego artykułu lub salda na Twoim koncie, znajdują się na koncie klienta w zakładce „Artykuły oczekujące“. Można je również uzyskać, dzwoniąc do działu obsługi klienta na numer 222 069 972.

Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na korzystanie z plików cookies, celem poprawienia jakości Twojej wizyty, zaproponowania Ci usług i ofert dopasowanych do Twoich potrzeb oraz możliwości dzielenia się informacjami na portalach społecznościowych. Dowiedz się więcej.

Zamknij