
Pytania/Odpowiedzi
Lista najczęściej zadawanych pytań:
Jak otrzymać katalog ATLAS FOR MEN?
Należy skontaktowac się z bezpośrednio z naszym Serwisem Klienta:
Mailowo: zakładka Skontaktuj się z nami
Telefonicznie: 222 069 972 (koszt połączenia lokalnego z telefonu stacjonarnego)
Można również do nas napisać pod poniższy adres:
ATLAS FOR MEN
skr. pocztowa 766
70-952 Szczecin
Co to jest i do czego służy kod promocyjny?
Kody promocyjne są zarezerwowane dla klientów ATLAS FOR MEN.
Pozwalają na korzystanie z ekskluzywnych ofert i prezentów.
Z jakich środków płatności mogę korzystać aby uregulować płatność za zamowienie?
Płatności za zamówienia ATLAS FOR MEN można dokonywać przy odbiorze (przesyłka pobraniowa) lub online poprzez system Przelewy24.
Kiedy otrzymam moje zamówienie? Jakie jest czas dostawy?
Maksymalny termin dostawy to 15 dni (nie wliczając weekendów) dla przesyłki standardowej od momentu przyjęcia zamówienia.
Co zrobić w przypadku zmiany adresu?
Aby zmodyfikować adres dostawy należy:
- Zalogować się do swojego konta klienta, rubryka Zarządzaj swoimi danymi i zmienić adres dostawy, lub
- Przy zatwierdzaniu zamówienia, etap "dostawa", zmienić adres dostawy.
Jak skontaktować się z Serwisem Klienta?
Mailowo: zakładka Skontaktuj się z nami:
Przez e-mail: w rubryce "Skontaktuj się z nami"
Aby złożyć zamówienie: 801 080 154 (0,29 PLN brutto/min z telefonu stacjonarnego)
Aby śledzić zamówienie: 222 069 972 (koszt połączenia lokalnego z telefonu stacjonarnego).
Od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 i w soboty w godz. 9-16.
Jak odesłać artykuł lub otrzymać zwrot kosztów za odesłany artykuł?
Aby wymienić lub otrzymać zawrot kosztów za artykuł, który nie spełnia Twoich oczekiwań, kliknij tutaj, aby skonsultować artykuł 10 Ogólnych Warunków Sprzedaży dotyczący prawa do odstąpienia od umowy, do wymiany i zwrotu.