NASZE ZOBOWIĄZANIA

W Atlas For Men umożliwiamy każdemu przeżywanie nowych przygód. Wierzymy, że każdy zasługuje na możliwość odkrywania przygód – małych i dużych, bliskich i dalekich – zawsze z pełną swobodą. Przygoda to dla nas więcej niż tylko doświadczenie, to także wartości, takie jak gościnność, szacunek i autentyczność, które od wielu lat kierują naszą działalnością i codzienną pracą.
Na każdym etapie tworzenia naszych produktów dokładamy starań, aby oferować przemyślaną, funkcjonalną modę, stale podnosząc standardy z duchu nieustannego doskonalenia.
Sprawdź nasze kluczowe zobowiązania i osiągnięcia z 2023 roku!
Na każdym etapie tworzenia naszych produktów dokładamy starań, aby oferować przemyślaną, funkcjonalną modę, stale podnosząc standardy z duchu nieustannego doskonalenia.
Sprawdź nasze kluczowe zobowiązania i osiągnięcia z 2023 roku!

Rozwijanie w bardziej ekologiczną modę
Jako świadomy uczestnik rynku tekstylnego, zdajemy sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi nasza branża, oraz z konieczności lepszego kontrolowania jej wpływu na środowisko. Od wyboru surowców, przez proces produkcji, aż po użytkowanie i koniec cyklu życia produktów – musimy przemyśleć nasz model rozwoju. Już teraz podejmujemy konkretne kroki, by obrać kierunek na bardziej odpowiedzialną modę, która łączy jakość z troską o planetę.
Wykorzystanie materiałów z recyklingu
25% papieru z recyklingu w naszych katalogach
25% de polyester recyclé (au minimum) dans nos nouvelles polaires et doudounes
Zwiększamy możliwość recyklingu
100% naszych opakowań nadaje się do recyklingu
25% papieru z recyklingu w naszych katalogach
25% de polyester recyclé (au minimum) dans nos nouvelles polaires et doudounes
Zwiększamy możliwość recyklingu
100% naszych opakowań nadaje się do recyklingu
Zapewnienie jakości naszych produktów
98% gotowych produktów przechodzi pomyślnie testy zgodności.
W przypadku 2% produktów uznanych za niezgodne, przeprowadzane są dodatkowe testy, które prowadzą do ponownej produkcji lub obróbki. Następnie wykonujemy testy kontrolne, aby potwierdzić poprawę i zapewnić bezpieczeństwo oraz trwałość naszych produktów.
98% gotowych produktów przechodzi pomyślnie testy zgodności.
W przypadku 2% produktów uznanych za niezgodne, przeprowadzane są dodatkowe testy, które prowadzą do ponownej produkcji lub obróbki. Następnie wykonujemy testy kontrolne, aby potwierdzić poprawę i zapewnić bezpieczeństwo oraz trwałość naszych produktów.
Zapewnienie łatwej pielęgnacji
100% produktów Atlas For Men można prać w domu, w tym wszystkie ubrania w maksymalnej temperaturze 30°C.
100% produktów Atlas For Men można prać w domu, w tym wszystkie ubrania w maksymalnej temperaturze 30°C.


Razem ku zmianom na lepsze
Samodzielnie nie jesteśmy w stanie wprowadzić niezbędnych zmian we wszystkich naszych działaniach. Musimy zaangażować naszych współpracowników, partnerów oraz Was, naszych klientów, aby wspólnie stać się inicjatorami pozytywnych zmian. Dzięki zaangażowaniu wszystkich łączymy siły, aby współtworzyć bardziej zrównoważony model działania. Obietnica wspaniałej, wspólnej przygody!
Samodzielnie nie jesteśmy w stanie wprowadzić niezbędnych zmian we wszystkich naszych działaniach. Musimy zaangażować naszych współpracowników, partnerów oraz Was, naszych klientów, aby wspólnie stać się inicjatorami pozytywnych zmian. Dzięki zaangażowaniu wszystkich łączymy siły, aby współtworzyć bardziej zrównoważony model działania. Obietnica wspaniałej, wspólnej przygody!
Szkolenie i mobilizacja naszych współpracowników
80% naszych współpracowników zostało uświadomionych w kwestiach społecznych i środowiskowych
80% naszych współpracowników zostało uświadomionych w kwestiach społecznych i środowiskowych
Zaangażowanie naszych partnerów
100% naszych zakładów produkcyjnych zostało poddanych audytom pod kątem kryteriów społecznych, bezpieczeństwa oraz warunków pracy.
100% naszych zakładów produkcyjnych zostało poddanych audytom pod kątem kryteriów społecznych, bezpieczeństwa oraz warunków pracy.
Oświadamianie i angażowanie naszych klientów
34 000 produktów przekazanych na rzecz stowarzyszenia Dons Solidaires.
23 130 darowizn na rzecz organizacji Tout le Monde Contre le Cancer dzięki inicjatywie Arrondi Solidaire.
34 000 produktów przekazanych na rzecz stowarzyszenia Dons Solidaires.
23 130 darowizn na rzecz organizacji Tout le Monde Contre le Cancer dzięki inicjatywie Arrondi Solidaire.


Wmniejszenie naszego wpływu na naturę
Jako marka przygód, szczególną wagę przywiązujemy do ochrony przyrody i otwartych przestrzeni. Naszym celem jest wdrażanie ambitnych planów działań, które pozwolą na mierzenie i ograniczanie zużycia zasobów naturalnych, redukcję zanieczyszczeń generowanych przez naszą działalność oraz wkład w obniżenie globalnego śladu węglowego.
Jako marka przygód, szczególną wagę przywiązujemy do ochrony przyrody i otwartych przestrzeni. Naszym celem jest wdrażanie ambitnych planów działań, które pozwolą na mierzenie i ograniczanie zużycia zasobów naturalnych, redukcję zanieczyszczeń generowanych przez naszą działalność oraz wkład w obniżenie globalnego śladu węglowego.
Zmniejszenie emisji dwutlenku węgla z naszje działalności
Redukcja intensywności emisji węgla o 7,6% w porównaniu do 2022 roku.
97% naszych produktów jest transportowanych drogą morską, a jedynie 0,7% drogą lotniczą w przypadku opóźnień produkcyjnych lub pilnych dostaw.
Préserver les forêts
100% papieru używanego w naszej działalności pochodzi z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony.
Redukcja intensywności emisji węgla o 7,6% w porównaniu do 2022 roku.
97% naszych produktów jest transportowanych drogą morską, a jedynie 0,7% drogą lotniczą w przypadku opóźnień produkcyjnych lub pilnych dostaw.
Préserver les forêts
100% papieru używanego w naszej działalności pochodzi z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony.
Radukcja plastiku w naszych opakowaniach
73% okładek naszych katalogów jest wykonanych w 100% z papieru.
60-80% plastiku w opakowaniach przesyłek to plastik z recyklingu.
55% naszych prezentów jest pakowanych w karton, a 22% w plastik z recyklingu.
Łącznie od 2021 roku zredukowaliśmy wykorzystanie pierwotnego plastiku w naszych opakowaniach o 52%.
60-80% plastiku w opakowaniach przesyłek to plastik z recyklingu.
55% naszych prezentów jest pakowanych w karton, a 22% w plastik z recyklingu.
Łącznie od 2021 roku zredukowaliśmy wykorzystanie pierwotnego plastiku w naszych opakowaniach o 52%.