
NASZA HISTORIA" Atlas For Men to francuski specjalista i europejski lider w dziedzinie odzieży oraz akcesoriów w stylu outdoor. Sprzedajemy wyłącznie na odległość, oferując miłośnikom natury odzież i akcesoria o autentycznym stylu, które łączą swobodę ruchów, komfort i wytrzymałość.'''
1999, narodziny marki outdoorowej
Atlas For Men została założona we wrześniu 1999 roku w ramach Grupy Editions Atlas przez Marca Delamarre'a, który obecnie pełni funkcję Prezesa i Dyrektora Generalnego firmy. Od samego początku miał on jasną wizję i wielkie ambicje dla tego nowego konceptu: stworzyć silny świat oraz prawdziwy styl życia w harmonii z naturą, oferując mężczyznom odzież i akcesoria od stóp do głów w przystępnych cenach, pełniąc jednocześnie rolę doradcy.
Atlas For Men została założona we wrześniu 1999 roku w ramach Grupy Editions Atlas przez Marca Delamarre'a, który obecnie pełni funkcję Prezesa i Dyrektora Generalnego firmy. Od samego początku miał on jasną wizję i wielkie ambicje dla tego nowego konceptu: stworzyć silny świat oraz prawdziwy styl życia w harmonii z naturą, oferując mężczyznom odzież i akcesoria od stóp do głów w przystępnych cenach, pełniąc jednocześnie rolę doradcy.
Pierwsze katalogi Atlas For Men były mocno inspirowane rozległymi przestrzeniami Ameryki, z nazwami takimi jak Rocheuses ( Góry Skaliste ), Daytona, Colorado czy Golden Rock, które zabierały nas w podróż przez każdą stronę. Kolekcje były projektowane tak, aby oferować pełne i skoordynowane zestawy, jakby doradzała nam sprzedawczyni w sklepie. Każdy element był zaprojektowany tak, aby harmonijnie współgrał z innymi, zapewniając prawdziwe wsparcie bezpośrednio zintegrowane z katalogiem.
Nasze ikoniczne modele

Atlas For Men nie byłby sobą bez swoich niezastąpionych modeli! Od 1999 roku kurtki, parki, polary i koszule w kratę nieustannie się rozwijają, dostosowując do potrzeb naszych klientów. Styl kurtek stał się bardziej różnorodny, parki oferują większą funkcjonalność, a polary i koszule zyskały nowe palety kolorów. Te cenione bestsellery towarzyszą naszym kolekcjom przez wszystkie sezony. Dzięki doskonaleniu projektów, przy jednoczesnym zachowaniu elementów, które przyniosły sukces, Atlas For Men stworzył ponadczasowe modele, doskonale łączące komfort i estetykę.
Nasz międzynarodowy sukces

Na przestrzeni lat Atlas For Men przeszło ogromną przemianę – od niewielkiej firmy zatrudniającej kilku pracowników do marki obecnej w 14 krajach. Belgia była pierwszym etapem międzynarodowej ekspansji w 2005 roku. W 2008 roku firma podjęła wyzwanie wejścia na rynek niemiecki, co stanowiło ważny krok w jej rozwoju. Wkrótce dołączyły kolejne kraje: Szwajcaria, Austria, Holandia, Polska, Czechy, Słowacja, Wielka Brytania, Węgry, a w 2021 roku także Kanada i Stany Zjednoczone. Obecnie działalność na wszystkich 14 rynkach międzynarodowych jest koordynowana z naszej siedziby w Paryżu, gdzie zespoły wspólnie pracują nad dalszym rozwojem Atlas For Men na całym świecie.
Nasz rozwój

Wreszcie, z okazji naszego 20-lecia w 2019 roku, stworzyliśmy sekcję „Inspiracje”, która prowadzi Was do starannie wybranych tematów i wpisów na naszym blogu. Znajdziecie tam porady, pomysły i inspiracje dotyczące mody, wolnego czasu i aktywności na świeżym powietrzu – wszystko, co wzbogaci Wasze życie na każdym etapie przygody.
Atlas For Men dzisiaj to:
212współpracowników
(dołącz do nas)
(dołącz do nas)
12krajów
10 milionówklientów